תקנון מועדון הלקוחות של רשת “עידן 2000”
ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של רשת “עידן 2000” (להלן – “המועדון” ו- “הרשת“, בהתאמה).
1. כללי
1.1. תקנון זה מסדיר את הכללים על פיהם מתנהל המועדון.
1.2. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן, מעת לעת, את הוראות תקנון זה.
2. הגדרות
2.1. “דמי החבר” – תשלום עבור חברות במועדון, בשיעור הקבוע במועד ההרשמה למועדון.
2.2. “חבר המועדון” – לקוח אשר הצטרף למועדון כאמור בתקנון זה.
2.3. “חבר מועדון אילת” – לקוח תושב אילת אשר הצטרף למועדון באחד מחנויות הרשת באילת, כאמור בתקנון זה.
2.4. “הטבות” – כפי שיינתנו מעת לעת לחברי המועדון.
2.5. “טופס ההרשמה” – טופס הרשמה לחברות במועדון, כפי שיעודכן מעת לעת.
2.6. “התקנון” – תקנון המועדון כמפורט במסמך זה.
2.7. “האתר” – אתר האינטרנט של הרשת בכתובת idan2000.co.il.
3. הצטרפות וחברות במועדון
3.1. כל אדם מגיל 18 ומעלה, זכאי להצטרף למועדון בכפוף לתשלום דמי חבר בסך של 30 ₪ (כולל מע”מ) ומילוי טופס ההרשמה הכולל את הפרטים המפורטים להלן: שם מלא, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, מין, מצב משפחתי, מספר טלפון נייד, דואר אלקטרוני, כתובת מלאה, חתימה והסכמה לקבלת דיוור על ידי הרשת, והכל במעמד ההצטרפות. ניתן להצטרף למועדון בכל אחת מחנויות הרשת המפורטות בנספח א’. לחלופין, ניתן להצטרף למועדון, ללא עלות, דרך האתר.
3.2. תושב אילת, רשאי להירשם למועדון באחד מסניפי אילת, בכפוף להצגת אישור על תושבותו, וליהנות מהטבות בלעדיות כתושב אילת, כאמור להלן. יודגש כי על אף האמור בסעיף 3.1 לעיל, לא ניתן להירשם למועדון אילת דרך האתר ו/או בסניפים אחרים.
3.3. פרטי חברי המועדון יישמרו בכתב ו/או במדיה מגנטית ובמאגר המידע של הרשת מס’ 70072440.
3.4. לקוחות אשר גילם אינו עולה על 18 (להלן – “הקטינים“) והמבקשים להתקבל כחברים במועדון, נדרשים ליידע את הוריהם ו/או האפוטרופוסים החוקיים שלהם בדבר הוראות התקנון ולקבל את אישורם להצטרף למועדון ולבצע כל פעילות במסגרת המועדון, מכל סוג שהוא. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים במסגרת המועדון מהווה הסכמה שלהם ושל הוריהם ו/או האפוטרופוסים החוקקים שלהם לאמור בתקנון זה.
3.5. תוקף החברות במועדון הינו ממועד ההצטרפות ול-12 חודשים, אשר יוארך ל-12 חודשים נוספים, מעת לעת, בכפוף לתשלום סך של 30 ₪ (כולל מע”מ). לקוח אשר רכש מוצרים בסך של 1,000 ₪ (אלף שקלים חדשים) ומעלה, בשנה הקודמת, באחד או יותר מהסניפים המפורטים בנספח א’, אזי יהא רשאי לחידוש מועדון ללא עלות.
3.6. הזכות למימוש ההטבות במסגרת המועדון מותנית בחברות בת תוקף במועדון. חבר מועדון שחברותו פגה, לא יהיה זכאי לממש את ההטבות.
3.7. התשלום בגין המועדון יהיה במזומן, בשיק או בכרטיס אשראי בלבד. לא יתקבלו אמצעי תשלום אחרים.
3.8. ביטול החברות במועדון ייעשה בפנייה לאחת מחנויות הרשת ועל פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התש”ע-2010. ביטול החברות שייעשה בטרם חלפו 14 ימים ממועד ההצטרפות, יהיה זכאי להחזר דמי החבר בסך של 30 ₪ ששילם בגין המועדון, זאת בתנאי שיחזיר את כרטיס המועדון שניתן לו, ככל שניתן. ככל שעד מועד הביטול נצברו לחבר המועדון נקודות, אזי אלו יימחקו במועד הביטול. ככל שמומשו נקודות ו/או מומשו הטבות במסגרת המועדון עד למועד הביטול כאמור, אזי ינוכה מסכום דמי החבר בגין המועדון סכום הנקודות ו/או ההטבות שמומשו ועד לתקרה של 30 ₪. ביטול המועדון בחלוף 14 ימים ממועד ההצטרפות, לא תזכה בהחזר דמי החבר ששולמו אף אם לא נעשה שימוש בכרטיס ו/או הטבות במסגרת המועדון.
3.9. הרשת שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר הצטרפות למועדון ו/או להורות על הפסקת חברות, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
3.10. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת את גובה דמי החבר ו/או את דמי החידוש, להקטינם ו/או לבטלם, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. מובהר כי ככל שדמי החבר ו/או דמי החידוש עודכנו, לא יהיה החבר זכאי להחזר ו/או להנחה כלשהם.
3.11. החברות הינה אישית ואינה ניתנת להעברה.
4. השימוש בכרטיס המועדון
4.1. כרטיס המועדון הינו אישי ואינו ניתן להעברה או שימוש על ידי אחר או באמצעות אחר.
4.2. לא ניתן לעשות שימוש בכרטיס המועדון באתר הסחר של הרשת.
4.3. השימוש בכרטיס המועדון מותנה בהצגתו במעמד הקנייה.
4.4. הרשת תהיה רשאית לבטל חברות במועדון ולהפקיע כל זכות הנובעת מהחברות, בין היתר, במקרה בו פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק ו/או פעל באופן שיש בו כדי לפגוע בעסקיה ו/או בשמה הטוב של הרשת.
5. צבירה ומימוש נקודות
5.1. בביצוע רכישה באחת מחנויות הרשת המפורטות בנספח א’, בהתאם להוראות התקנון, חבר המועדון יהיה רשאי לצבור נקודות, הכל כמפורט בתקנון.
5.2. מיד עם הצטרפותו, יקבל חבר המועדון עבור כל רכישה מזכה באחת החנויות של הרשת, נקודות זכות בשווי של 5% מסכום הרכישה המזכה בפועל וחבר מועדון אילת אשר רוכש באחד מחנויות הרשת באילת יקבל נקודות זכות בשווי של 10% מסכום הרכישה המזכה (להלן – “הנקודות“). יודגש כי חבר מועדון אילת אינו זכאי למימוש הנקודות שנצברו במסגרת מועדון אילת ביתר חנויות הרשת. עם זאת, חבר מועדון שצבר באחת או יותר מחנויות הרשת המפורטות בנספח א’, יהיה רשאי לנצל נקודות אלו בסניפי אילת.
5.3. יובהר כי חבר מועדון ששילם באמצעות שובר זיכוי לא יהא זכאי לצבירת נקודות.
5.4. הנקודות הינן אישיות ולא ניתנות להעברה לחבר מועדון אחר ו/או לאיחוד בין כמה חברי מועדון ו/או להמרה למזומן. במקרה של פטירת חבר המועדון, כרטיס המועדון והנקודות שנצברו יתבטלו ויפקעו.
5.5. הנקודות הינן בעלות ערך של 1 ₪ כל אחת.
5.6. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות, מעת לעת, את גובה אחוז הנקודות הנצבר בכל רכישה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
5.7. הרשת תקבע, מעת לעת, אילו מוצרים ניתן לממש בנקודות ואילו מוצרים אינם ניתנים למימוש.
5.8. מימוש וצבירת הנקודות ייעשה בכל אחת מחנויות הרשת המפורטות בנספח א’.
5.9. בירור יתרת הנקודות תיעשה באמצעות בירור באחת מחנויות הרשת או בשירות הלקוחות של הרשת.
5.10. חבר מועדון יהיה רשאי לצבור ו/או לממש נקודות ו/או ליהנות ממבצעי מועדון ו/או מכל פעילות אחרת הקשורה במועדון במסגרת עסקה שתיעשה במזומן ו/או בכרטיס אשראי ו/או בשיק בלבד, ובלבד שהתשלום נפרע. לא ניתן לנצל נקודות לצורך רכישת כרטיס גיפט קארד (GIFT CARD).
5.11. צבירת נקודות ו/או מימושן תתבצע על ידי הזדהות כחבר מועדון ומותנית בהצגת כרטיס מועדון תקין.
5.12. ניתן למממש את הנקודות עד 50% מערך הרכישה בלבד.
5.13. צבירת הנקודות ומימושן יעודכנו בכרטיס המועדון רק לאחר 24 שעות מרגע הרכישה המזכה.
5.14. חברי המועדון צוברים את הנקודות על מחיר הנטו, כפי שיעודכן לאחר המבצעים הקיימים ברשת. הרשת שומרת לעצמה את הזכות, לשנות ו/או לבטל כפל הנחות.
5.15. ככל שחבר המועדון מבצע החזר כספי על רכישה מזכה, יבוצע קיזוז של הנקודות שנצברו לזכות חבר המועדון.
5.16. ככל שחבר המועדון מבצע החזר כספי על רכישה מזכה בה מימוש נקודות, הנקודות יוחזרו ליתרת חבר המועדון (יובהר, כי לא יתבצע החזר כספי על החלק היחסי שמומש באמצעות הנקודות).
5.17. ככל שחבר המועדון יזוכה בגין השבת פריטים שרכש במסגרת רכישה מזכה, יקוזזו/ינוכו נקודות הזכות אשר ניתנו לו בעבור אותם פריטים מסך הנקודות שנצברו לו עד אותה העת בכרטיס המועדון.
5.18. זיכויים והחלפות של פריטים שנרכשו באמצעות הנקודות ייעשה על פי נהלי ההחזרות והחלפות של הרשת ובהתאם לדין.
5.19. מימוש הנקודות יתאפשר במשך 12 חודשים מיום הרכישה המזכה האחרונה, כאשר כל רכישה מזכה נוספת בחנויות הרשת תאריך את תוקף תקופת המימוש ב- 12 חודשים נוספים. חבר מועדון יהא רשאי לממש את הנקודות מעבר ל- 12 חודשים כאמור, בכפוף לחידוש המועדון.
6. הטבת יום הולדת – סניפי אילת בלבד
6.1. חבר מועדון אילת יהא זכאי להטבה חד פעמית בסך 30 ₪ מסכום הרכישה בגין קנייה בודדת שיבצע בחודש יום הולדתו הלועזי (להלן: “הטבת יום ההולדת“). חבר מועדון אילת יהא רשאי לרשום תחת חבר מועדון האילת שלו תאריכי יום הולדת לועזיים של עד 3 מילדיו עד גיל 12 ולקבל את הטבת יום ההולדת בכל אחד מימי ההולדת האמורים. יודגש כי מימוש הטבת יום ההולדת כרוכה בהצגת אישור תושבות וכן ספח תעודת זהות – במקרה של מימוש הטבת יום הולדת עבור ילדו.
6.2. מימוש הטבת יום הולדת כפופה לנוכחות הפיזית של חבר המועדון והצגת תעודת מזהה הכוללת את מספר תעודת הזהות של חבר המועדון ותאריך יום הולדתו.
6.3. האחריות חבר המועדון למלא את תאריך הלידה הנכון בטופס ההרשמה. ככל שמולא תאריך לידה שגוי, באחריות חבר המועדון לעדכן את תאריך הלידה באמצעות שירות הלקוחות של הרשת.
6.4. הטבת יום ההולדת אינה ניתנת להארכה מעבר לחודש יום ההולדת.
6.5. לקוח חדש המצטרף למועדון הלקוחות בחודש יום הולדתו, יהא זכאי למימוש הטבת יום ההולדת החל מהשנה העוקבת להצטרפותו.
7. מדיניות פרטיות, מאגרי מידע ודיוור
7.1. החברה תעשה שימוש במידע של חברי המועדון בהתאם למדיניות הפרטיות שלה. בהסכמת חבר המועדון לתנאי השימוש הוא נותן את הסכמתו גם למדיניות הפרטיות.
7.2. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי חבר המועדון במסגרת מילוי טופס ההרשמה יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של הרשת (להלן – “פרטי חבר המועדון“).
7.3. הרשת לא תמסור את פרטי חבר המועדון לצדדים שלישיים, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרשנה לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבלנה התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדן בגין פעולות שבוצעו על ידי חבר המועדון ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין חבר המועדון לבין הרשת; (ג) אם תארגנה את פעילות המועדון במסגרת גוף אחר – וכן במקרה שתתמזגנה עם גוף אחר או תמזגנה את פעילות המועדון עם פעילותו של גוף אחר – הרשת תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ”ל את פרטי חבר המועדון, ובלבד שהגוף האחר זה יקבל על עצמו כלפי חברי המועדון את הוראות מדיניות פרטיות זו. במקרה של העברת פרטי חבר המועדון לגוף אחר כאמור, הרשת תמסור הודעה לחברי המועדון; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל הרשת החשד כי חבר המועדון ביצע מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע ברשת ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשה, לרבות בחברי מועדון אחרים; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל הרשת חשד כי חבר המועדון עשה שימוש בחברותו במועדון לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל הרשת החשד כי חבר המועדון הפר איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם הרשת ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך הפעלת המועדון, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים במועדון או המעורבים בהפעלתו. לחברי המועדון לא תהיה טענה או דרישה כלפי הרשת בקשר למסירת פרטי חבר המועדון כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
7.4. בהצטרפותו למועדון מסכים חבר המועדון להיכלל במאגר המידע הרשום הנוגע למועדון הלקוחות של הרשת.
7.5. חבר המועדון מאשר שידוע לו שלא חלה עליהם כל חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. חברי המועדון מסכימים בזאת לשימוש בפרטי חבר המועדון ומאשר כי השימוש לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי.
7.6. חבר המועדון נדרש למלא את הפרטים על גבי טופס הבקשה באופן נכון, מדויק, ברור וקריא. חבר המועדון מאשר כי הפרטים שמסר הינם נכונים, עדכניים ומלאים וכי יעדכן בכל שינוי בפרטים אלו. לא תשמע כל טענה בדבר אי קבלת דיוור ו/או הטבות המועדון עקב טעות ו/או מילוי חלקי ו/או אי מילוי בפרטים.
7.7. חבר המועדון ייחשב כמי שהסכים מרצונו החופשי כי הנתונים האישיים אותם ימסור וכל מידע שייאסף בקשר למועדון ו/או הרכישות ו/או כל נתון אחר, יישארו בידי הרשתות ו/או מי מטעמן, והן יהיו רשאיות לעשות בהם שימוש לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק וכן קידום פעילויותיה, עריכת ניתוח מידע ומחקר סטטיסטי וכן לשם דיוור ישיר לחברי המועדון.
7.8. כל מידע אודות חבר מועדון שיעלה בעקבות היותו חבר במועדון ייחשב לקניינן של הרשתות וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, לרבות טענה על פי חוק הגנת פרטיות, תשמ”א-1981 והתקנות מכוחם.
7.9. חבר המועדון רשאי לדרוש כי יסירו אותו מרשימות הדיוור של המועדון באמצעות האפשרויות, כדלקמן:
7.9.1. פנייה לשירות הלקוחות בטל’ 08-6692000 או לחלופין באמצעות מייל בכתובת Idan2000office@gmail.com.
7.9.2. הודעת SMS חוזרת או התקשרות למענה ממוחשב המצוין בהודעת SMS.
7.9.3. לחיצה על כפתור “הסר” שמצורף לכתובת דוא”ל שנשלחה לחבר המועדון.
7.10. יובהר כי ההסרה מרשימת הדיוור תתבצע בתוך 48 שעות ממועד קבלת בקשת ההסרה בפועל.
8. אחריות
8.1. הרשת ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות שהיא, מכל מין וסוג שהוא, בקשר למועדון ו/או להטבות ו/או למימוש או אי המימוש בהטבות ו/או בקשר לכל נזק שהוא, עקיף, תוצאתי או נסיבתי, אשר ייגרם לחבר המועדון או לצד שלישי כלשהו בקשר עם המועדון ו/או ההטבות.
8.2. הרשת ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש במועדון, אשר ייגרמו מכל סיבה שאינה תלוי בהם, והם לא ייחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חבר המועדון בכל סעד ו/או זכות, למעט אם נאמר אחרת במפורש בתקנון זה. ולא יזכו את חבר המועדון בכל סעד ו/או פיצוי.
8.3. הרשת ו/או מי מטעמה אינם מתחייבים שהשירותים והמידע בשרתי המועדון, או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם, יהיו חסינים לחלוטין מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם וזאת בשל כך שהשרתים חשופים להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים.
9. מידע ופרטים
9.1. לצורך קבלת מידע, פרטים נוספים ומענה על שאלות בכל עניין הקשר למועדון ניתן לפנות לשרות לקוחות הרשת בטלפון: 08-6692000 או במייל בכתובת: idan2000office@gmail.com.
10. שונות
10.1. התקנון מהווה תנאי להצטרפות למועדון ועם הצטרפות כחבר מועדון, החבר מקבל על עצמו את התקנון ואת השינויים שיחולו בו מעת לעת.
10.2. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן את הוראות התקנון, באופן חלקי ו/או מלא, לרבות הוראות ההצטרפות למועדון, תקופת החברות, דמי החבר, צבירת הנקודות, הטבות, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. נוסחו המחייב של התקנון יפורסם בחנויות הרשת ובמשרדי הרשת. לחבר לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם תנאי התקנון ו/או השינויים.
10.3. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בקשר בין הוראות התקנון לפרסומים אחרים בקשר למועדון, יגברו הוראות התקנון.
10.4. מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בקשר עם המועדון הינו המשפט המוסמכים בתל אביב ויחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
ברכות על הצטרפותך ומאחלים לך רכישה מהנה.
נספח א’ – רשימת הסניפים
מס”ד |
שם הסניף |
כתובת |
1 |
אילת |
עין החתול 3, אילת |
2 |
אשקלון דוידי סנטר |
מחל 1 , שכונת אפרידר, מתחם דוידי סנטר |
3 |
אשקלון מבקיעים |
מתחם גלובוס סנטר, אשקלון |
4 |
ב”ש ביג |
מרכז ביג באר שבע, דרך חברון 21 |
5 |
בית שמש |
מתחם ביג, יגאל אלון 1, בית שמש |
6 |
דימונה |
דימרי סנטר, דימונה |
7 |
הוד השרון |
שד’ הנשיאים 1, הוד השרון |
8 |
חדרה |
מתחם ניצבא, צה”ל 35, חדרה |
9 |
טבריה |
מרכז ביג צומת פוריה , המברג 1, טבריה |
10 |
טירת הכרמל |
דולפין 2, טירת הכרמל |
11 |
יקנעם |
מרכז ביג, שד’ רבין 1 |
12 |
ירושלים-גבעת שאול |
כנפי נשרים 22, ירושלים |
13 |
כרמיאל |
מעלה כמון 2, ביג כרמיאל |
14 |
מודיעין |
המלכות 12, מרכז ישפרו סנטר, מודיעין |
15 |
מעלות |
האלוף עוזי נרקיס 9, מעלות |
16 |
נהריה |
מרכז ביג רגבה, מושב רגבה |
17 |
נשר |
רח’ בר יהודה 96, נשר |
18 |
נתיבות |
בעלי המלאכה 4 נתיבות, מול הגלובוס סנטר |
19 |
נתניה |
מתחם פולג, רוגובין סנטר, המחקר 2 |
20 |
עפולה |
רחוב השוק 4, עפולה |
21 |
פ”ת |
תוצרת הארץ 3, פתח תקוה |
22 |
פרדס חנה |
מרכז ביג, תדהר 1, פרדס חנה |
23 |
קסטינה |
מרכז ביג צומת קסטינה, אזור תעשיה, באר טוביה |
24 |
קרית אתא |
מרכז ביג קריות שדרות ההסתדרות 248, חיפה |
25 |
קרית גת |
מרכז ביג קריית גת, דרך הדרום 3, קרית גת |
26 |
קרית מוצקין |
שד’ ירושלים 3, קרית מוצקין, מתחם כורדני |
27 |
קרית שמונה |
מתחם ביג, קרית שמונה, אזור תעשייה דרומי |
28 |
ראשל”צ |
מתחם חונים קונים |
29 |
שדרות |
מתחם מול 7, דרך מנחם בגין, שדרות |
30 |
ת”א |
יהודה מכבי 56 |
ע\78\1\2187